Forum Forum o ciŕ┐arˇwkach Strona G│ˇwna Forum o ciŕ┐arˇwkach
To co nas │▒czy...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Powa┼╝nie.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o ciŕ┐arˇwkach Strona G│ˇwna -> News
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 10:44, 05 Kwi 2014    Temat postu: Powa┼╝nie.

Spr├│buj kremu Ziaji SOPOT...daje lekki koloryt na twarzy, ale nie jest samoopalaczem
[link widoczny dla zalogowanych]
Bol jest napadowy....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

na razie nic si─Ö nie dzieje i lepiej dmucha─ç na zimne. [link widoczny dla zalogowanych] gratulacje ale to dopiero troszke pamietaj o tym, ze do konca jeszcze daleko, tak trzymaj.
Wodecki jest trochę popaprany, ale w sumie miły. Jest zasada ,ze im dluzej tym lepiej tylko na poczatku pewnie niedasz rady dlugo.Poprostu zwiekszaj czas zatrzymywania tej wody w miare swoich mozliwosci.Kiedy wypelnione sa jelita bobrze jest co kilka min obracac sie raz na prawy ,raz na lewy bok ,na brzuch i na plecy,unosic nogi w pozycji polswieca np.opierajac nogi o sciane,potem delikanie zmieniac pozycje.te zmieny pozycji maja sluzyc temu zeby woda dotarla w rozne zakamarki jelita.Jak dasz rade za ktoryms razem to nawet trzymaj 25 min.Dosc latwo dojc do takiego czasu na glodowce natomiast kiedy sie odzywiasz cos bedzie ciagle wyplukiwane wiec moze byc to krotko .Wtedy po szybkim wyplukaniu wody mozna zrobic druga i ta juz sie uda przetrzymac dluzej. - przede wszystkim nie lataj jak nakrecona, tylko sprzataj dokladnie i w normalnym tempie pozdrawiam Oj naszukałam się dobrej kosmetyczki, która odpowiednio zaopiekuje się moimi paznokciami. [link widoczny dla zalogowanych]
oglada┼éam kiedy┼Ť film dokumentalny w telewizji i operacjahc plastycznych gwaizd kina! - Marcin Doroci┼äski (na drugi koniec miasta ). Leczy doros┼ée osoby z nie leczon─ů w dzieci┼ästwie toksoplazmoz─ů wrodzon─ů. Wiecie jak wyglada murzyn a dok┼éadniej jego w┼éosy? Szukam fryzjera o imieniu Kasper, kt├│ry ze 2 lata temu pracowa┼é w Neo na Grodzkiej? Within Temtation - Are you the one?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam c├│rk─Ö Nikol─Ö...
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywi┼Ťcie w necie informacji dot. Dodaj─Ö ┼╝e u Roberta z Carlo Biani na Wawelskiej1
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywi┼Ťcie trzeba unika─ç gor─ůcych potraw. [link widoczny dla zalogowanych] teraz wszystko prawi─Ö przesz┼éo..ale zacze┼éy mi dr─Ötwi─Ö─ç r─Öce w nocy...
Fasolka Poza tym robi─ů si─Ö mi─Ö┼Ťnie, nie s─ů widoczne, ale one te┼╝ wp┼éywaj─ů na przyrost wagi. gawit_79 -mi odstawi┼é ju┼╝ po tym jak mi za raz zmala┼éa i gdy stwierdzi┼é,┼╝e mog┼éoby zaj┼Ť─ç do zap┼éodnienia,ale nie w ka┼╝dym przypadku GIN tak zajeca,s─ů tacy kr├│rzy jeszcze na pocz─ůtku ci─ů┼╝y zajecaj─ů(najcz─Ö┼Ťciej gdy dochodzi do poronienia ,kt├│rego przyczyn─Ö by┼éa zbyt wysoka prolaktyna a co za tym idzie poronienie). Ja by┼éam na doszkoleniu fryzjerskim w Europejskim Centrum Kszta┼écenia Stylist├│w i mam brak zastrze┼╝e┼ä. Ja mia┼éam por├│d rodzinny. [link widoczny dla zalogowanych]
jakby┼Ť nie mog┼éa wej┼Ť─ç na t─Ö stron─Ö, to nie klikaj na link, tylko go skopiuj do paska adresowego Dorad┼║cie mi - jaki szampon i od┼╝ywk─Ö powinnam stosowa─ç i jak podci─ů─ç sobie w┼éosy (nie chc─Ö ┼Ťciana─ç z dlugo┼Ťci), aby lepiej wygl─ůda┼éy? Wsp├│┼éczynniki IgM ujemne, IgG 20. co do samego lotu, to ja najbardziej nie lubie momentu jak mowia i pokazuja co trzeba robic w razie \wypadku\, wtedy sobie czlowiek uswiadamia ze to moga byc ostatnie chwile zycia hehe [link widoczny dla zalogowanych] chcia┼éabym zeby ktos potrafil mi pomoc, i zebym w koncu w lato nie muia┼éa ukrywac sie pod d┼éugimi rekawami! wesz┼éam na to forum bo czuje sie niedoinformowana na temat Toksoplazmozy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko musisz uważać, bo może być również pułapka i wielka pokusa, wiesz o czym mówię........
[link widoczny dla zalogowanych]
Czasem słyszy sie komus sie swietnie cos zagolio nie pozostawiajc zadnych blizn.Czy ktos zwas mial robiona mezoterapie a jesli tak to niech napisze cos o tym .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po pierwszej wizycie u berendowicza by┼éam zadowolona, ale chyba trzecia z kolei okaza┼éa sie straaaszna. [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiem czy moge sie udzielic bo mam 28 lat i to ja porzucilam m─Öza.Mam jedno dziecko i dopiero teraz zaczynam normalne zycie po 6 latach k┼é├│tni,m├│j m─ů┼╝ jest alkoholikiem i dlatego od niego odesz┼éam.
No ale zobaczymy jak to bedzie, szwy jeszcze pewnie z 10 dni bede musiala nosic a potem bardzo dbac o blizne (zaopatrzylam sie juz w jakies kremy, masci itp. Z tym to najlepiej uda─ç si─Ö do dermatologa. Pozdrawiam I co?? A w pi─ůtek to po prostu na sam─ů my┼Ťl o wyj┼Ťciu z pracy by┼éo mi duszno.... [link widoczny dla zalogowanych]
Brrrrr!!!!! Ja tez cale zycie mialam kompleksy na punkcie biustu. Moje guzy powsta┼éy zanim zacz─Ö┼éam bra─ç tabletki wiec to nie mam nic wsp├│lnego z tym. jest mozliwe zcigniecie czarnego koloru pod warunkiem ze nie farbowalyscie paleta... Uwiezcie mi uzywalam mnostwo szamponow i odzywek ale jak sprobowalam ta serie to przy niej zostalam. no to przep┼éaci┼éa┼Ť xD ja w szmateksie kupi┼éam ju┼╝ dwie pary ka┼╝da za 4,5z┼é i jak to m├│wi─ů do zakochania jeden krok, jeden jedyny krok nic wi─Öcej..... Ja te┼╝ tylko rozmawia┼éam, a p├│┼║niej .....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no to moze tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
B─Ödzie nam mi┼éo w grupie si─Ö odchudza─ç Czasem mo┼╝e klepn─Ö ale to by┼éo kiedy┼Ť!
Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ps. [link widoczny dla zalogowanych] hep--- ja tez tak mialam i mam tez koslawos i skrot 3cm- teraz bede miala ilizarova
tylko te ceny, o zgrozo ! Ma kole┼Ť dryg, trzyma fason, ale czesze si─Ö w przedzia┼éek a nie do g├│ry. Kotusia wierze Ci,ze jestes zadowolona,a jak bardzo to napewno tylko Ty wiesz bo Ty widzisz roznice jak patrzysz na ladne usteczka Gratulacje Pozdrawiam.. Zapisa┼éam si─Ö w┼éa┼Ťnie drugi raz, poniewa┼╝ z pierwszej wizyty by┼éam bardzo zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem mened┼╝erem salonu Carlo Biani w Katowicach przy ul. bawi─ç --- > bo one przeszkadzaj─ů... Za to chor─ů i zakompleksion─ů - TAK. Staramy sie juz dwa lata i wyprobowalismy chyba wszystko . pozdrawiam Ci, kt├│rzy byli w to zamieszani ( bo nie by┼éa to jedna osoba ) w dalszym ci─ůgu sobie pracuj─ů i wydaj─ů innym polecenia. Jako┼Ť prze┼╝yje basen chociaz bedzei to dla mnie krepujace, ale cewnika mam nadzieje ze unikne...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o ciŕ┐arˇwkach Strona G│ˇwna -> News Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin